10 نکته مهم هنگام خرید گیتار الکتریک


MyLoveMusic

موسیقی یک زبان بین المللی است برای ابراز آرزو های نهفته و آشکار دلها

سلام عزیزان یه 10 نکته مهم در مورد خرید گیتار رو توی چندین سایت دیگه نوشته بودم گفتم اینجا هم بذارم تا دوستان استفاده کنند..

خیلی باحال و کار آمده هرکی استفاده کرده جواب گرفته...
خوب ::
1- ابتدا شكل ظاهری گیتار را با دقت نگاه كن كه تا هیچ گونه لكه و یا خوردگی و خط و تو رفتگی وجود نداشته باشه مخصوصا در قسمت دسته گیتار(جایی كه گیتار در آن قسمت كوك میشود)هیچ گونه تركی در داخل و یا خارج وجود نداشته باشه.
2-باید مطمئن بشی كه دسته گیتار كاملا صاف است و هیچ گونه تابی در آن وجود ندارده.
3- باید توجه كنیی که فرتهای گیتار( میله های آهنی كه بصورت موازی در دسته گیتار قرار دارد و نتها را از هم جدا میكنند) بصورت نوك تیز از طرفین بیرون زده نباشه چون ممكنه دستتان در هنگام نواختن گیتار صدمه ببینه و همینطور باید توجه كنی كه فرتها بطور كامل در دسته گیتار فرو رفته باشه.
4-باید توجه كنی كه فاصله سیم گیتار تا دسته گیتار (فرت برد) كم باشه چون اگه بیش از حد باشه شما باید نیروی بیشتری را واسه اینكه نتی را گرفته متحمل شی.
5- مطمئن شو که سیمهای گیتار بروی هیچ فرتی صدایی مانند (گز) نداشته باشه برای این كار باید شما صدای 6 سیم را بروی تمام فرت برد امتحان كنی.
6-باید مطمئن شی كه گیتار شما دارای طنین خوبی بوده و دارای حد اكثر صدا است.
7-با پشت دست به روی تمام قسمت های صفحه صدا بزن ، اگر متوجه صدایی مانند صدای گز شدی آن گیتار خرابه و نباید خریداری شه.
8-باید توجه كنید كه تیغه پل( تیغه سفید رنگی كه در شكاف پل وارد شده و سیم گیتار بروی آن قرار دارد) كاملا عمود باشه چون در غیره اینصورت امكان شكسته شدن پل گیتار وجود دارده.
9-توجه كن كه پل گیتار بطور كامل بروی بدنه گیتار چسبیده باشه و هیچ گونه درزی وجود نداشته باشه.
10- گیتارت باید سبك باشه.دوست عزیز این نكاتیه كه من خودم در هنگام خریدن گیتار رعایت میكنم پس باید توجه كنی كه همه این نكات در گیتار رعایت شده باشد در غیره اینصورت من به شما پیشنهاد میكنم كه از خرید آن منصرف شی.
امیدوارم مفید باشه....

برگرفته از سایت آیرانی



نظرات شما عزیزان:

عبدالرضا غلامی
ساعت3:15---12 شهريور 1390
سلام خسته نباشید خیلی عالی بود من ادرس شما رو در سایت همه چی تو پروفایلتون دیدم من هم عضو همون سایت هستم (شعیب) خوشحالم که با این سن اینقدر دنبال و پیگیرموسیقی هستین موفق باشید
پاسخ:ممنون مرسی زندگی من بدون موسیقی هیچ مفهومی نداره بله توی اون سایت عضو هستم ولی خیلی وقته بهش سر نزدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 19:6 توسط princess mina| |


Power By: LoxBlog.Com